Pevný, malý a sexy zadeček

Všemožné diety sice pomohou (pokud samozřejmě opomenu následný jo-jo efekt i zátěž organismu při drastických nárazových půstech), jenže právě tato problematická oblast patří mezi ty, které se zbavují tukových buněk až nejpozději (po prsech a bříšku)… A naopak zase ztracená kila rychle nabudou…
Tím vás rozhodně nechci odrazovat od zdravého stravování…Sice samo o sobě nestačí (i když samozřejmě pomůže také – ale spíše celkově, ne jen hýždím), ale v kombinaci se (alespoň občasným) sportem dělá divy!
Když už jsme u cvičení, velmi pomáhají staré dobré dřepy! Ale abyste zbytečně jejich nesprávným děláním netrápila své tělo, raději dodržujte následující návod:
1.      Stoupněte si tak, aby vaše nohy byly v linii s rameny. Špičky směřují vpřed, případně je mírně vytočte (vyzkoušejte, co vám bude vyhovovat).
2.      Překřižte své paže na hrudi, nebo do rukou uchopte činky (jejich váhu určete podle své fyzické zdatnosti) a paže nechte podél těla na bocích.
3.      Nadechněte se a snižujte své tělo dolů do podřepu. Zastavte v okamžiku, když stehna paralelně s podlahou. Hlavu držte rovně (nikam nezaklánějte či nepředklánějte) – sledujte nějaký předmět před sebou (nebo jen pomyslný bod), který se nachází v místě, kde se strop schází se stěnou. Váhu dejte na paty, abyste nezatěžovala klouby.
4.      S výdechem se zvedejte nahoru. Pozor – neprotahujte úplně nohy – kolena zůstávají mírně pokrčená! Zkontrolujte také, abyste se nepřevažovala dopředu.
5.      To vše zopakujte 12-15 krát ve třech sériích.
6.      Na závěr nezapomeňte nohy protáhnout – ohněte jednu v koleni a chodilo přitiskněte k pozadí. Chvilku vydržte a poté vystřídejte.
Dalším velmi účinným cvikem je jedna z forem kopů vzad:
1.      Postavte se na zemi na všechny čtyři (opěrnými body, na které přeneste sílu, jsou dlaně, kolena a špičky).
2.      Jedno koleno vtáhněte vpřed, pod tělo, a v zápětí vykopněte co nejvíce dozadu (samozřejmě je noha už natažená). I když se ale cvik jmenuje „kop“, dbejte na to, abyste do nohy nedávala přebytečnou sílu…vaše klouby by to zrovna nepotěšilo…
3.      Stejně tak dávejte pozor, abyste měla rovná záda a nevychylovala své tělo do jakýchkoli směrů.
4.      Vykonejte 15-25 opakování, pak vystřídejte strany.
5.      Až začnete považovat tento cvik za příliš jednoduchý, kupte si pískové závaží na nohy!
 
Pokud si chcete užít a zároveň zpevňovat hýždě, neznám lepší způsob než in-line bruslení. Zkoušejte na nich různé efekty – například jízda vzad je pro dokonalou postavičku naprosto nepostradatelná…Nebo technicky sice jednodušší, ale fyzicky už náročnější, jízda do kopců… I při tom se pobavíte, a pro své tělo toho uděláte stejně, jako kdyby jste absolvovala hodinu aerobicu!
 

O nás

Relaxace.cz je web, který Vám pomáhá s relaxací. Začali jsme sekcí masáže, kde pomáháme najít vhodné maséry. Připravujeme i lázně. lázeňské pobyty, kurzy relaxačních technik a wellness. 

více

Vyhledávání

Inzerce

  • poptávka
  • nabídka
vstup
Obchodní podmínky | Mapa stránek

Máte-li zájem o reklamu na www.relaxace.cz pište na info@relaxace.cz
Provozovatel stránek neodpovídá za obsah a dostupnost stránek, které jsou provozovány pod jednotlivými odkazy.
Kontrola jejich náplně a provoz jsou plně v kompetenci jejich majitelů. Položky Označené jako "Doporučuje" případně "Další možnosti z okresu" jsou placenou službou.

Změnit cookie preference